2013/07/04

ИЗЛОЖБА ПОЗОРИШНОГ ПЛАКАТА

Пратећи програм


ЈОВАН ТАРБУК, гра­фич­ки ди­зај­нер из Бе­о­гра­да, ро­ђен је 1980. го­ди­не. Члан је На­род­ног по­зо­ри­шта у Бе­о­гра­ду, а ра­дио је пла­ка­те за по­зо­ри­шта у Ср­би­ји, Бо­сни и Хр­ват­ској. Ње­гов рад у до­ме­ну ви­зу­ел­них ко­му­ни­ка­ци­ја, ди­зај­на и по­зо­ри­шног пла­ка­та до­био је ве­ћи број на­гра­да и при­зна­ња, укљу­чу­ју­ћи и На­гра­ду за нај­бо­љи ка­за­ли­шни пла­кат (за пред­ста­ву Би­зар­но, БНП Зе­ни­ца) на 2. ме­ђу­на­род­ном Би­је­на­лу ка­за­ли­шног пла­ка­та у Ва­ра­жди­ну 2011, а већ го­ди­на­ма осва­ја при­зна­ња на до­ма­ћим фе­сти­ва­ли­ма (Из­ло­жба по­зо­ри­шног пла­ка­та у окви­ру „Јо­а­ким­Фе­ста“ у Кра­гу­јев­цу и Из­ло­жба по­зо­ри­шног пла­ка­та у окви­ру Сте­ри­ји­ног по­зор­ја у Но­вом Са­ду). До­био је На­гра­ду жи­ри­ја на ме­ђу­на­род­ном так­ми­че­њу Hi­i­i­brand, за нај­бо­љи ло­го у 2012. го­ди­ни, одр­жа­ном у Ки­ни, на ко­јем је уче­ство­ва­ло ви­ше од 1000 ра­до­ва из 40 зе­ма­ља. Две го­ди­не ра­ни­је, био је је­дан од фи­на­ли­ста на истом так­ми­че­њу. Ње­го­ви ра­до­ви се на­ла­зе у Му­зе­ју пла­ка­та у Вар­ша­ви и Дан­ском му­зе­ју пла­ка­та.

На­гра­де и при­зна­ња:
Диплома учесника на 14. из­ло­жби по­зо­ри­шног пла­ка­та и гра­фич­ког об­ли­ко­ва­ња у окви­ру  55. Сте­ри­ји­ног по­зор­ја, 2013.
На­гра­да Жи­ри­ја Hi­i­i­brand 2012 – ме­ђу­на­род­но так­ми­че­ње за нај­бо­љи свет­ски ло­го, Ки­на.
На­гра­да „Го­ран Мер­каш“, за нај­бо­љи по­зо­ри­шни пла­кат на 2. ме­ђу­на­род­ном Би­је­на­лу ка­за­ли­шног пла­ка­та у Ва­ра­жди­ну, Хр­ват­ска 2011.
Фи­на­ли­ста Hi­i­i­brand 2010 ме­ђу­на­род­ног так­ми­че­ња за нај­бо­љи свет­ски ло­го, Ки­на.
Ди­пло­ма Јо­а­ким­Фе­ста за уна­пре­ђе­ње по­зо­ри­шног пла­ка­та Ср­би­је 2008.
Ди­пло­ма Јо­а­ким­Фе­ста за уна­пре­ђе­ње по­зо­ри­шног пла­ка­та 2007.
По­хва­ла Јо­а­ким­Фе­ста за уна­пре­ђе­ње по­зо­ри­шног пла­ка­та 2006.
Диплома учесника на 13. из­ло­жби по­зо­ри­шног пла­ка­та и гра­фич­ког об­ли­ко­ва­ња у окви­ру  52. Сте­ри­ји­ног по­зор­ја, 2010.
Диплома учесника на 12. из­ло­жби по­зо­ри­шног пла­ка­та и гра­фич­ког об­ли­ко­ва­ња у окви­ру 49. Сте­ри­ји­ног по­зор­ја 2007.

Из­ло­жбе:
• 100% Fu­tu­re Ser­bia, Bel­gra­de De­sign We­ek 2013.
• Самостална изложба позоришних плаката ПЛАКАРТ, Музеј Народног позоришта 2013.
• 100% Fu­tu­re Ser­bia, Bel­gra­de De­sign We­ek 2012.
Из­ло­жба High5 у окви­ру Mi­xer Фе­сти­ва­ла 2012.
• 2. ме­ђу­на­род­но Би­је­на­ле ка­за­ли­шног пла­ка­та у Ва­ра­жди­ну, Хр­ват­ска 2011.
Из­ло­жба фи­на­ли­ста нај­бо­љи свет­ски ло­го Hi­i­i­brand 2010, Нан­џингФу­жоуХанг­жоу (Na­njing–Fuz­hou–Han­gzhou), Ки­на
• III, IV, V, VI и VII из­ло­жба по­зо­ри­шних пла­ка­та про­фе­си­о­нал­них по­зо­ри­шта Ср­би­је у окви­ру Фестивалa „Јо­а­ким Ву­јићу Кра­гу­јев­цу 2007, 2008, 2009, 2010, 2011.
• 13. из­ло­жба по­зо­ри­шног пла­ка­та и гра­фич­ког об­ли­ко­ва­ња у окви­ру 53. Сте­ри­ји­ног по­зор­ја у Но­вом Са­ду, 2010.
• 12. из­ло­жба по­зо­ри­шног пла­ка­та и гра­фич­ког об­ли­ко­ва­ња у окви­ру 52. Сте­ри­ји­ног по­зор­ја у Но­вом Са­ду, 2007.
• No na­me – из­ло­жба гра­фич­ких оства­ре­ња, Ча­чак 2004.













Нема коментара:

Постави коментар